Uitvraag collectiviteit

We ontvangen regelmatig vragen over gezamenlijke inkoopmogelijkheden. Hoewel het organiseren van collectieve inkoopafspraken niet tot onze kerntaken behoort, willen we graag peilen welke onderwerpen jullie interessant vinden voor dergelijke afspraken.

Via het onderstaande formulier kun je aangeven welke onderwerpen voor jou interessant zijn om collectief in te kopen. (Dus niet welke diensten/producten jouw bedrijf zelf aanbiedt.)
De deadline voor inzending is donderdag 23 januari 2025. Hierna wordt het formulier gesloten.

De onderwerpen voor collectieve inkoopafspraken dienen voornamelijk locatie-onafhankelijk te zijn, zodat alle leden binnen de gemeente hiervan kunnen profiteren. Dit betekent dat de focus niet ligt op specifieke bedrijventerreinen.

Hoe jouw input gebruikt wordt:
De volledige lijst wordt door het bestuur van BKG beoordeeld. De uitkomst wordt in een Ledenbijeenkomst besproken.

Welke bedrijven kunnen inzenden?
Alle bedrijven in de gemeente Gemert-Bakel mogen dit formulier invullen. We moedigen u aan om het formulier ook te delen met collega-ondernemers.
Om t.z.t. gebruik te maken van eventuele collectieve inkoopafspraken is een lidmaatschap bij een ondernemersvereniging uit de gemeente wel vereist.

     

    Gegevens

     

     

    Onderwerpen collectiviteit

     
    Vul hieronder maximaal 5 onderwerpen in.
    De onderwerpen voor dienen voornamelijk locatie-onafhankelijk te zijn, zodat alle leden binnen de gemeente hiervan kunnen profiteren.